Zakup ramy krok po kroku

OFICJALNY DILER

Szwedshop.pl i Bansheebikes.pl
Jesteśmy oficjalnym dilerem Banshee Bikes w Polsce
Mapę dilerów znajdziesz na stronie BansheeBikes.com tutaj

Sprzedawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Szwed Distribution Sylwia Szwedowska, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5691611989, nr REGON 141174506, ul. Piękna 1/L, 55-050 Sulistrowice, TEL. 666026712

Krok 1

Dostepność

Prześlij do nas zapytanie o dostępność. Do zapytania wpisz koniecznie: model, rozmiar, kolor. Sprawdzimy, czy jesteśmy  w stanie zrealizować zamówienie na konkretny model w rozmiarze i kolorze jaki wybrałeś.

Krok 2

Zamówienie
i zapłata

Jesteś zdecydowany? Przyjmujemy Twoje zamówienie i wystawiamy fakturę proforma do zapłaty.
Po zapłacie rozpoczniemy realizację zamówienia. 

Krok 3

Odbiór ramy

Po otrzymaniu towaru, otrzymasz też fakturę końcową. Będziesz mógł zarejestrować swoją ramę w Banshee Bikes w celu otrzymania przedłużonej gwarancji producenta.

REGULAMIN:

Podmiot prowadzący stronę bansheebikes.pl - dealer Banshee Bikes w Polsce - SZWED DISTRIBUTION Sylwia Szwedowska, ul. Piękna 1, 55-050 Sulistrowice. Działalność gospodarcza nieprzerwanie od 2007 roku to Szwed Distribution Sylwia Szwedowska, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dane rejestrowe: NIP 5691611989REGON 141174506 adres rejestracji firmy: ul. Piękna 1/L, 55-050 Sulistrowice. Firmowy numer konta mBank prowadzony w PLN: 30 1140 2004 0000 3802 4941 9799, dalej zwany Sprzedawcą:

1.  Zapytanie o dostępność
Klient przesyła do Sprzedawcy zapytanie o dostępność towaru. Do zapytania wpisz koniecznie: model, rozmiar, kolor. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie na konkretny model w rozmiarze i kolorze jaki wybrałeś. Towar jest sprowadzany przez Sprzedawcę na specjalne/indywidualne zamówienie Klienta. Sprzedawca oświadcza, że nie prowadzi magazynu i nie utrzymuje stanów magazynowych w Polsce.

2. Złożenie zamówienia i wybór sposobu dostawy: 
Po otrzymaniu od Sprzedawcy informacji o dostępności towaru, Klient może przystąpić do złożenia zamówienia poprzez wypełnienie formularza online. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z:
  • ze złożeniem oferty zawarcia umowy sprzedaży produktu
  • akceptacją Regulaminu oraz warunków gwarancji i warunków zwrotu
W zamówieniu Klient wybiera sposób dostawy zamówionego przedmiotu: Do wyboru są dwie formy dostawy towaru: 
  1. Dostawa kurierem na adres wskazany przez Klienta 
  2. Odbiór osobisty po uprzednim umówieniu się w siedzibie firmy Sprzedawcy
Ceny poszczególnych form dostawy znajdują się w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia.

3. Faktura proforma
Po otrzymaniu zamówienia od Klienta, Sprzedawca wysyła Klientowi fakturę proforma do zapłaty zgodną z zamówieniem. Ceny zostają każdorazowo przeliczane na PLN zgodnie z aktualnymi cenami w EURO zgodnie ze średnim kursem walut z tabeli NPB.

4. Płatność:
Płatność przed odbiorem przedmiotu zamówienia odbywa się przelewem na konto wskazane w fakturze proforma.
Klient ma możliwość zapłaty za towar za pomocą BLIK na telefon wskazany w fakturze proforma. W przypadku limitów blik dopuszcza się płatność blikiem w częściach. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rozpoczęcia realizacji zamówienia po otrzymaniu pełnej zapłaty faktury proforma.
 
5. Brak płatności:
Jeśli Klient wybierze formę przedpłaty (przelew) i nie dokona płatności w terminie 3 dni (w przypadku przelewu tradycyjnego), zamówienie może zostać anulowane przez Szwed Distribution Sylwia Szwedowska. 

6. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia:
Zapłata faktury oznacza zgodę na jej warunki. Po opłaceniu, Klient otrzymuje potwierdzenie otrzymania zamówienia na wskazany adres e-mail. 

7. Dostawa zamówienia
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. Termin realizacji zamówienia to 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania wpłaty.
Uszkodzenia przesyłki i wszelkie problemy - prosimy o dokładne sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu. W przypadku wadliwego, uszkodzonego lub niewłaściwego towaru prosimy o natychmiastowy kontakt, abyśmy mogli rozwiązać problem.

8. Rejestracja ramy
Wraz z towarem Sprzedawca dostarcza Klientowi fakturę końcową, która jest jednocześnie dowodem zakupu na podstawie którego Klient może wykonać rejestrację ramy w Banshee Bikes w celu przedłużenia podstawowej gwarancji z 2 do 4 lat. Rejestrację ramy wykonuje się bezpośrednio u Producenta za pomocą formularza online na stronie Producenta.

9. Prawo i wyjątki odstąpienia od umowy: 
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy: 
- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Uwaga, takim towarem są ramy Banshee Bikes sprzedawane w wybranym przez klienta modelu, kolorze i rozmiarze ramy, wraz z wybranymi indywidualnie przez klienta dropoutami i/lub z zamontowanym amortyzatorem (tłokiem, damperem). Towar jest sprowadzany przez sprzedawcę na specjalne zamówienie Klienta.
- W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

10. REKLAMACJE 
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona. Gwarancja Banshee opisana jest dokładnie w zakładce Polityka gwarancyjna - jest to tłumaczenie warunków gwarancji opisanych na stronie producenta: WARRANTY INFO

WYMIANA lub ZWROT


Wyjątki / przedmioty bezzwrotne 
Nie przyjmujemy zwrotów artykułów przecenionych. 

Wymiany 
Najlepszym sposobem na wymianę produktu jest dokonanie zwrotu i po jego zatwierdzeniu złożenie nowego zamówienia na pożądany produkt. 
W przypadku uszkodzenia towaru, jakichkolwiek nieujawnionych wad wymienianego towaru, widocznych uszkodzeń, rys, widocznych śladów montażu, śladów używania, brakujących elementów lub braku oryginalnego opakowania Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy wymiany towaru. Po otrzymaniu zwracanego towaru od Kupującego, Sprzedawca wykonuje ekspertyzę stanu towaru i jeśli jest pozytywna, odsyła towar do Magazynu Centralnego Banshee Bikes. Po otrzymaniu zgody z Magazynu Centralnego na wymianę, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki wykonuje zamówienie na wybrany towar Banshee Bikes i wysyła go do Klienta.

Wymiana towaru 
Wymiana produktu Banshee Bikes na inny model, inny rozmiar, inny kolor jest możliwa w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 
Przed dokonaniem wymiany prosimy o kontakt. Przyjmujemy do wymiany wyłącznie produkty nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu, czyli dokładnie w takim stanie w jakim zostały dostarczone do Kupującego, aby nadawały się do powtórnej sprzedaży przez Europejski Magazyn Centralny Banshee Bikes. 

Kupujący ponosi koszty zwrotu/wymiany:
W przypadku zwrotu lub w zwrotu w celu wymiany lub błędnie złożonego zamówienia naliczana jest opłata manipulacyjna (opłata za ponowne składowanie) oraz doliczane są koszty wysyłki jak niżej:
- wysyłki towaru do Sprzedawcy (koszt własny - Klient ponosi samodzielnie wysyłając towar do Sprzedawcy)
- Koszt obsługi magazynowej Banshee Bikes (opłata za ponowne składowanie) - (100 EURO, około 420zł, cena w PLN może się wahać zależnie od aktualnego kursu Euro)
- koszty wysyłki towaru do magazynu centralnego Banshee Bikes (40 EURO, około 165zł, cena w PLN może się wahać zależnie od aktualnego kursu Euro)
Wszelkie koszty/dopłaty/zwroty są realizowane na podstawie oddzielnych faktur wystawianych do klienta - płatność z góry.
W przypadku wymiany na inny model należy złożyć nowe zamówienie na pożądany produkt. Kwota do zapłaty za ponownie zamieniany towar będzie odpowiednio powiększona o w/w koszty wymiany. W przypadku Zwrotu towaru koszty zostaną odjęte od faktury korekty i zwracanej kwoty Klientowi.

Prosimy o wysłanie towaru do wymiany na adres: Szwed Distribution Sylwia Szwedowska Adres pocztowy: ul. Piękna 1/L, 55-050 Sulistrowice Telefon: 602519888.
Szukaj